مینی مسابقه ریاضیات کانگورو

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
مینی مسابقه ریاضیات کانگورو

مینی مسابقۀ کانگورو

? یک خبر خوب
دورهٔ جدید مینی‌مسابقهٔ ریاضیات کانگورو از شنبه ۲۰ آبان‌ماه برای دانش‌آموزان ابتدایی آغاز می‌شود و تا پایان سال تحصیلی ادامه می‌یابد.

? در این مسابقه هر هفته یک مینی‌مسابقه آنلاین و رایگان برگزار خواهد شد. شما در هر مینی‌مسابقه بر اساس پایهٔ تحصیلی خود به سه سؤال ریاضی پاسخ می‌دهید و با مسئله‌های جالب ریاضیات کانگورو دست و پنجه نرم می‌کنید!

? این سؤال‌ها، سه، چهار و پنج امتیازی هستند و با حل درست آن‌ها به همان اندازه امتیاز می‌گیرید.
در ضمن از آن‌جا که در ریاضیات کانگورو فکر کردن به یک مسئله و تلاش برای حل آن با ارزش است، پس همین که به یک سؤال پاسخ دهید یک امتیاز خواهید گرفت.
✅ پس بدون نگرانی دربارهٔ نتیجه، هر سه سؤال را پاسخ دهید و هیچ سؤالی را بی‌پاسخ نگذارید.

?اگر به هر سه سؤال پاسخ درست دهید ۱۵ امتیاز دریافت می‌کنید. کانگورو به اندازه امتیازی که می‌گیرید به شما سکه می‌دهد؛ سکه‌هایتان را جمع کنید و از کمد جوایز برای خود جایزه بردارید.

? برای شرکت در مینی‌مسابقه کانگورو باید در سایت کانگورو عضو شوید و از قسمت ورود دانش‌آموزان به صفحه ویژهٔ خود وارد شوید.

? برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به کانال تلگرام کانگورو @iranmathkangaroo و یا سایت آن www.mathkangaroo.ir مراجعه کنید.
? ? ?

?دانش آموزان شرکت کننده در مینی مسابقه کانگورو، تصویر صفحه امتیازشان را زیرنویس عکس به صورت نام و نام خانوادگی شان، به تلگرام
۰۹۳۷۲۰۳۷۷۵۴
ارسال نمایند.
امتیاز های کسب شده هر هفته در جدول مینی مسابقه در دبستان ثبت خواهد شد.


?