مهربانو الناز غنی زاده

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

درود و ایام به کام

الناز هستم با نامی برگفته از فرهنگ ترکی به معنی آسایش و رفاه ایل، مولد دیار کریمان، کرمان آرام و زیبا.

هرچند که از روی کریمان خجلیم            غم نیست که پرورده این آب و گلیم

در روی زمین نیست چو کرمان جایی          کرمان دل عالم است و ما اهل دلیم

در اولین ماه از پاییز زیبا در سومین روزش در سال ۱۳۶۵ پا به این دنیا گذاشتم، از سنین کودکی طعم شیرین آموزش را با صدای آموزگاری مادرم، هنگامی که ساعت­ها برای تفهیم اتم و اوربیتال به شاگردانش وقت صرف می کرد چشیدم. با رشد در این فضا از ۱۱ سال پیش به­ طور حرفه­ ای با انتخابی از سر آگاهی ذوق پا به دنیای شیرین آموزش کودکان مقطع دبستان گذاشتم.

تحصیلاتم را در رشته روانشناسی و در مقطع کارشناسی شروع کردم، برای بهبود کیفیت کار آموزشی و پرورشی تا مقطع ارشد این رشته پیش رفتم تا به طور تخصصی بتوانم در خدمت طیف بیشتری از کودکان سرزمینم (کودکان نازنین دارای اختلال اوتیسم، اختلال یادگیری،adhd  ، نقص توجه و تمرکز و …) باشم. سعی کردم با شرکت در دوره­ های مختلف و اخذ مدارک معتبر در این حوزه کارم را به بهترین نحو ادامه دهم.

در طول سالهای متمادیِ کار در محیط آموزشی که در سمت­ های مختلف (آموزگاری، معاونت اجرایی، معاونت آموزشی) فعالیت داشتم، چندی است پا را فراتر نهادم و وارد حیطه تخصصی مشاوره پیشرفته تحصیلی و انگیزشی در مقاطع مختلف از دبستان تا کنکور شدم .

و اینک با کوله باری از تجربه و شوقِ خدمت به جمع مهارتی ها پیوستم، امید آن دارم تا سال تحصیلی پیش رو درکنار بزرگواران سالی سرشار از خاطراتِ خوب و خوش و انرژی مثبت باشد.