مهربانو سپیده مشایخی

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

سلام 

من سپیده مشایخی هستم. 

متولد سال ١٣۶٩ دوران کودکی و نوجوانی رو در شهر تهران گذراندم. در نوجوانی با علم زیبا و منحصربه فرد فیزیک آشنا و به شدت بهش علاقه مند شدم و روزگار بر این قرار شد که در شهر مشهد رشته ای که سراسر عشق و علاقه بهش داشتم رو قبول شدم و تا کارشناسی ارشد گرایش فیزیک حالت جامد ادامه دادم…، از بچگی علاقه شدیدی به تدریس داشتم یادمه همیشه به همکلاسی های خودم تو درساشون کمک می کردم و مسائل پیچیده رو براشون توضیح می دادم… خلاصه که این علاقه به اینجا ختم شد که الان شدم معلم دبستانی ها چرا که بچه ها رو خیلی دوست دارم و عاشق دنیای پاکشون هستم… 

امسال یازدهمین سالی بود که از سابقه تدریس من در پایه چهارم ابتدایی می گذشت. از سال ۹۸ افتخار آشنایی و همکاری با مدرسه مهارت رو داشتم و چهارمین سالی هست که در دبستان مهارت به عنوان آموزگار پایه چهارم فعالیت دارم، در سال ۹۷ در مسابقات جابرابن حیان مقام دوم استان رو به اتفاق دانش آموزانم کسب کردیم و همینطور دوره های آموزشی:

 ✨بدو خدمت مهارت های تدریس شش پایه ابتدایی

✨ بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی پایه چهارم

✨روش ها و فنون تدریس

✨سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

✨آموزش مفاهیم ریاضی ابتدایی

 ✨مقاله نویسی (هم افزایی مهارت های پژوهشی)

✨طرح ملی شهاب 

✨دوره آشنایی با تشخیص ودرمان اختلالات یادگیری کودکان را گذرانده ام. 

این رو هم بگم که….قبل از این که معلم بچه ها باشم همیشه دوست و همراهشون هستم. در آموزش هم سعی می کنم همیشه مطالب جدید و به روز رو چاشنی کارم کنم و در عین حال کلاس درسی شاد و پویا داشته باشم. در نهایت مهمترین هدف من از تربیت دانش آموزانم، آموزش انسانیت و اخلاق هست چرا که به نظرم این اصل مهمترین هدف آفرینش است.

 

لیست نوشت افزار پایه چهارم دو، سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲