مهربانو فاطمه همتی

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

 

درود و مهر

فاطمه همتی هستم آموزگار پایه اول

آموزگاری شیرازی هستم و از کودکی در فرهنگی به وسعت تخت جمشید، ادبیاتی غنی در دریای غزل­ های حافظ و درس­ های زندگی شیخ اجل شیرازی رشد کرده ­ام و بر همین اساس، ادبیات ریشه در کودکی من و زادگاهم دارد.

مدرک لیسانس ادبیات فرانسه را از دانشگاه فردوسی مشهد گرفتم و در طول خدمت ۱۰ ساله ‏ام در مدرسه ­های رویش و آهنگ مهربان، دورهای خلاق و پیشرفته­ ی درسی، دوره ­های ضمن خدمت، مهارت حل مسأله، روش تدریس، آموزش توصیفی و مهارت­ های دست ورزی و کلاس ­های اختلال یادگیری را گذراندم.

دوره های زیادی را در خصوص ادبیات کودک و نوجوان در انجمن ادبی باران گذرانده، با آموزشگاه‏ های خلاق کودک در شیراز همکاری داشته‏ ام و هرساله دوره های مهارت مادر و کودک را برای مادران شیرازی در آموزشگاه ایهام برگزار می‏ کردم.

به دو زبان انگلیسی (با مدرک دیپلم از کانون بین ‏المللی ایران) و زبان فرانسه (با مدرک لیسانس) مسلط هستم و با اصول آموزش زبان، سواد و شیوه ‏های نوین خواندن و نوشتن آشنایی دارم.

ریاضی خلاق با شیوه‏ های جدید، دست‏ورزی و مهارت حل مسأله از شیوه ‏های تدریس من در کلاس است و تلاشم این است که بچه‏ ها بدون استرس و نگرانی و با شادی آموزش ببینند.

کلاسِ شاد شعار من است.

آموزگاری برای من شغل نیست؛ بلکه زندگیست و به دلیل داشتن دو فرزند پسر، همراهی و همدلی خوبی با مادران دانش آموزانم دارم.

در نهایت اگر خداوند منان بار دیگر به من زندگی عطا کند و شغلم را از خودم بپرسد، بی ‏شک بازهم آموزگاری پایه اول را انتخاب خواهم کرد.

عارفان علم عاشق می‏ شوند و بهترین مردم معلم می‏ شوند.