مهربانو لیلا دباغی

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت نگار وجود و عدم🍀

 

همرازان، هم نفسان درود

ابتدا خودم رو خدمت شما معرفی می کنم.

خب،بنده لیلا دباغی ترشیزی هستم.

هشتم خرداد ماه سال یک هزار و سیصد و هفتاد و نه پا به این دنیای خاکی گذاشتم و در دوران دبیرستان متوجه شدم علاقه زیادی به ادبیات فارسی دارم و همین باعث شد که تحصیلات دانشگاهی رو در مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه بدم.

بعد از فارغ التحصیلی با توجه به رشته ام و اینکه دلم می خواست قدمی برای آموزش ادبیات بردارم و اینجوری علاقه ام رو به ادبیات ابراز کنم و همچنین علاقه خیلی زیادم به بچه ها و دنیای رنگی و قشنگشون ، این شد که تصمیم گرفتم به نحوی وارد حوزه آموزش بشم.

در راستای این تصمیم با معرفی دوست عزیزتر از جانم یک سال رو به عنوان همیار کلاس اولی های قشنگ و مهربونم، در مدرسه پسرانه مبتکران همکاری کردم.

خب خدمتتون عارضم، خدا من رو خیلی دوست داشت که دوباره با معرفی همین دوست عزیزتر از جان (مهربانو سحر بی نیاز) پا به مدرسه پر از مهر (مهارت) گذاشتم و از همون ابتدا فضای گیرا و دلبرش منو گرفت و امسال رو هم به عنوان همیار کلاس اول در کنار معلم گل و عزیز (مهربانو اشرف خسروی) در خدمت شما هستم و امیدوارم که سالی پر انرژی و پر از اتفاق های خوب رو در کنار پسرای عزیزدلم و کادر بزرگوار و محترم مهارت داشته باشیم.