مهربانو نفیسه مقدم

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

پا به پای کودکی هایم بیا کفش هایت را پا کن تا به تا
قاه قاه خنده ات را ساز کن باز هم با خنده ات اعجاز کن
پا بکوب و لج کن و راضی نشو با کسی جز عشق هم بازی نشو

سهراب سپهری                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

با سلام
نفیسه زابلی مقدم هستم. سال ۱۳۸۵ فارغ التحصیل رشته مطالعات خانواده از دانشگاه آزاد مشهد و بعد از اتمام دانشگاه در مهدکودک و در مقطع پیش دبستانی به مدت تقریبا ۴ سال فعالیت داشته ام.
دنیای کودکان و افکار و روحیات شان را همیشه دوست داشتم و طی این مدت فعالیت در مهدکودک و مدارس ارتباط عاطفی بسیار خوبی را با ان ها برقرار کرده ام. وقتی به کودکان و رفتارهایشان و صحبت هایشان به خوبی نگاه می کنم و گوش می دهم به خوبی می توان درک کرد دنیای شان چقدر بی ریا و به دور از هر گونه دروغ و کینه و همراه با عشق و امید به اینده است و این باعث جدایی آن ها از دنیای بزرگسالان خواهد شد.
با توجه به محل کار و آشنا شدن بهتر با کودکان تمامی دوره های ارتقاء مربیان، روانشناسی کودک، آشنایی با مفاهیم علوم، ریاضی، اجتماعی و دینی، مهارت های زندگی و آشنایی با حقوق کودک و دانش و مهارت مدیران مهدهای کودک را گذرانده ام. در سمینار نظام های آموزشی با عنوان هواردگاردنر نظریه پرداز هوش های چندگانه شرکت داشته ام.
به مدت تقریبا ۲ سال در شرکت صنایع و معادن شرق به امور دفتر داری مشغول بوده ام و پس از آن معاونت دبستان دخترانه جوانه ها را به عهده داشته ام، سپس در دبستان علامه به عنوان معین چهارم و معلم هنر مشغول بوده ام و دارای گواهی نامه های مرتبط با ابتدایی (مهارت های تدریس، کارگاه های ارزشیابی کیفی و توصیفی؛ فارسی و مهارت های خوانداری، طرح ملی شهاب ) نیز می باشم. قبل از همکاری با دبستان مهارت در مهرماه ۹۸معاونت اموزشی پیش دبستانی را نیز داشته ام.
با جناب دکتر آقاسی زاده چندین سال پیش آشنا شده ام و هم اکنون افتخار همکاری با ایشان و تیم آموزشی دبستان مهارت را نیز دارم.
امیدوارم سال تحصیلی جدید همراه با بهترین ها برای همگی نیز باشد.
با سپاس