مهربانو وجیهه فرهادی

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

سلام و درود
وجیهه فرهادی هستم .کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی .
۱۰ سال سابقه ی تدریس دارم در دوره ی اول ابتدایی .
هر ساله  تولدم مصادف میشه با شروع سال تحصیلی و شور و هیجان مدرسه
من عقیده دارم دوره ی دبستان جزء جذابترین مقاطع تحصیلی هست که هرگز از ذهن پاک نمیشه من هم این دوره رو با حال خیلی خوب گذروندم ممنونم از همه ی معلمان مهربونم در دبستان شیخ الاسلامی .
یاد میکنم از معلمی درجه یک،جناب استاد عباسی ، ایشون استاد خطاطی بودند در مقطع دبستان و چه عاشقانه تدریس می کردن، مثل یک پدربزرگ خیلی خیلی مهربون و یک الگوی بزرگ.

یادش بخیر …
چه روزهایی بود البته خیلی از ما اون موقع دوست داشتیم زود از این مرحله بگذریم و بزرگتر بشیم اما بعد که بزرگتر شدیم وقتی میخواستیم از بهترین روزهای زندگی مون یاد کنیم از همون مدرسه و شادی هاش و اون یک ذره شیطنت هایی که چاشنیش بود یاد می کردیم و یاد می کنیم..
بعد از اتمام دوره ی دانشگاه که رشته ی من مترجمی زبان انگلیسی بود به صورت آزاد به کار ترجمه و تدریس زبان مشغول شدم و متوجه شدم چقدر تدریس برای من شیرین و دلنشینه به خصوص تدریس و کار با کودکان .چند سال بعد  تصمیم گرفتم در مدرسه مشغول به تدریس زبان بشم که بعد از وارد شدن به این حیطه مسیر شغلی من هم تغییر کرد و بعد از گذروندن دوره های آموزشی ۸ سال در مشهد و ۲ سال در تهران مشغول به تدریس در مقطع ابتدایی شدم تجربه های زیادی در طول این سال ها به دست آوردم تلاش کردم یاد بگیرم چگونه یاد بدم تا تدریسی جذاب داشته باشم نه کسل کننده سعی کردم با دانش آموزانم به جای معلم دوست باشم و همراه با هم یک کلاس شاد داشته باشیم.
عاشق تدریسم.
عاشق بچه ها هستم.
و از نظر من شغل معلمی در چیزی خلاصه نمیشه جزء عشق که اگر غیر از این باشه حتما با شکست مواجه میشه و چنین معلمی هرگز نمیتونه شادی رو در زندگی تجربه کنه.
جمله ای خوندم که نوشته بود:
‘ یک معلم همیشه تلاش داره تا شاگردانش از خودش جلوتر قدم بذارن’
آرزوی موفقیت و شادی دارم برای تک تک فرزندان سرزمینم.
دوستتون دارم.

 

لیست نوشت افزار پایه سوم سه، سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲