مهربانو شهرزاد نیازی

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

شهرزاد نیازی هستم متولد بهار۱۳۶۵

علاقه من به معلمی از همان اولین تجربه های  شخصی ام  در دوران مدرسه آغاز شد. درهمان دوران ابتدایی، از یک سو همواره به دنبال یادگیری بودم و از سوی دیگر سعی می کردم هر آنچه را که یاد گرفتم به دوستانم آموزش دهم تا آنجا که معلمانم شاکی می شدند و میگفتند: بعد از این که رفتی دانشگاه و کلی درس خوندی می تونی معلم بشی.

دوران دبستان و راهنمایی را در مدارس شاهد و دوران دبیرستان را با رشته ریاضی در مدارس امام رضا (ع) و امام حسین (ع) گذراندم  و بعد از شرکت در آزمون سراسری وارد رشته مهندسی فضای سبز شدم. هم زمان با تحصیل در دوره کارشناسی به عنوان مدیر اجرایی گلخانه مشغول به کار شدم. پس از آن پیشنهاد  فعالیت در  انجمن گل و گیاه استان خراسان را دریافت نمودم. چندین سال فعالیت در انجمن و علاقه من به پیشرفت باعث شد دوباره به فکر ادامه تحصیل باشم و کارشناسی ارشد را هم در رشته مهندسی فضای سبز بگذرانم .  همزمان رویای موثر بودن در مدیریت فضای سبز شهری را در سرم می پروراندم تا اینکه به عنوان مشاور شهردار در حوزه فضای سبز انتخاب شدم.

اما همچنان عشق من به تدریس و آموزش همراهم بود تا اینکه سرانجام به علاقه و خواسته قلبی ام برگشتم و مربی گیاه شناسی شدم . قرار است همه آن چه که در طی سال ها فعالیت در این حوزه آموختم را با شما عزیزان دلم سهیم بشوم تا بتوانیم زندگی، روح و فکرمان را سبز کنیم.