آموزگار ورزش

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

photo_2016-09-27_12-20-29سلام. من نادر ممتحن هستم. مربی تربیت بدنی مدرسه ی مهارت.
من دوره ی ابتدایی خود را در دبستان صالح گذراندم. از همون بچگی به ورزش علاقه داشتم. یادمه همیشه تو مدرسه با دوستام فوتبال یا والیبال بازی می کردیم. پس از دبستان وارد دوران راهنمایی شدم و از همونجا بود که ورزش را به صورت جدی دنبال کردم. در سه سال راهنمایی در تیم والیبال مدرسه بودم و سال آخر برای تیم ناحیه ۳ انتخاب شدم و در مسابقات استانی شرکت کردم.
سپس وارد دوران فراموش نشدنی دبیرستان شدم و رشته ی تربیت بدنی را انتخاب کردم و سال ۱۳۸۷ وارد هنرستان تربیت بدنی شدم. در هنرستان تیم مون در مسابقات مدارس اول شد، و بعد از آن برای مسابقات ناحیه ۷ انتخاب شدم و در مسابقات استانی هم تیم مون اول شد. پس از مسابقات استانی به اردوی مسابقات کشوری دعوت شدم.
پس از هنرستان وارد دانشگاه شدم و کارشناسی تربیت بدنی را از دانشگاه امام رضا گرفتم. در مسابقات بین دانشگاه های مشهد شرکت کردم و یک مقام اول و دو مقام سوم هم در دوران دانشگاه کسب کردم.
در حال حاضر دارای مدرک مربیگری والیبال و نجات غریق هستم و تا حالا تیم های متفاوتی را مربیگری کردم، از جمله تیم پیکان مشهد در مسابقات لیگ استان.
من از سال ۱۳۹۲ به عنوان معلم ورزش کار خودم را در مدارس ابتدایی آغاز کردم. ( جالبه بدانید سال اول معلم مدرسه ی صالح، مدرسه ی ابتدایی که خودم درس خوندم، شدم.)
علاوه بر مدرسه ی صالح در مدارس نیک شاد، امید ۲ و مهارت سابقه ی تدریس دارم.